Här visas mina bidrag till utmaningen 365 foton 2015.
Tolkningar av olika teman. De flesta är givna, men några är mina egna.

Jag blir glad om du lämnar en kommentar...

måndag 30 mars 2015

84 Uppvaktning (332)

Gör nu en paus i mina bilder från fjällen och visar Caspian 
i dag på hans 2-års dag med den uppvaktning han fick.

Här vilar han efter den första lekstunden med nya råttan


Hoppas ni står ut med fler bilder från vår fjällresa för jag 
kommer att lägga upp det med automatisk publicering. 

Själv åker jag på läger och har förhoppningsvis 
med mig massor av temalösningar hem efter påsk.

Glad Påsk!

3 kommentarer:

  1. Jag får lov att gratulera ynglingen ;-))

    jo du jag är i fjällen just nu så det är helt okey .....

    SvaraRadera
  2. Grattis på 2-årsdagen till kissekatten! :)

    SvaraRadera
  3. Han ser så nöjd ut och härligt om du hittar motiv i fjällen, på Caspian eller på lägret!!! Kram ;D

    SvaraRadera